شما اینجا هستید

    شهرستان » بازشناسی و معرفی ارزش‌های دوران دفاع مقدس نباید به بوته فراموشی سپرده شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری تکاب بیان داشت بازشناسی و معرفی ارزش‌های دوران دفاع مقدس نباید به بوته فراموشی سپرده شود چرا که دوران دفاع مقدس، فرهنگ مقاومت را وارد فرهنگ و تاریخ کشور نمود. وهاب عباسفام با تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد گفت: در روز ۳۱ شهریور […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری تکاب بیان داشت بازشناسی و معرفی ارزش‌های دوران دفاع مقدس نباید به بوته فراموشی سپرده شود چرا که دوران دفاع مقدس، فرهنگ مقاومت را وارد فرهنگ و تاریخ کشور نمود.
وهاب عباسفام با تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد
گفت: در روز ۳۱ شهریور ماه هم‌زمان با تجلیل سراسری از رزمندگان دوران دفاع مقدس با حضور ویدئو کنفرانسی مقام معظم رهبری، آیین تجلیل از ۲۵۰ نفر از رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

سرهنگ وهاب عباس‌فام افزود: همچنین به‌مناسبت هفته دفاع مقدس طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه از جمله ۲۴ واحد مسکن مددجویی محرومان افتتاح می‌شود.

وی برگزاری یادواره شهدا، جشنواره مالک اشتر، دیدار با خانواده‌های شهدا و مسابقات مختلف فرهنگی از جمله جشنواره دانش‌آموزی ۴۰ وصیت نامه شهید را از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت چهل‌مین سال دوران دفاع مقدس در این شهرستان عنوان کرد.

وی بیان داشت : همچنین در هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی برگزار می‌شود و زنگ مقاومت در مدارس نیز در روز اول مهرماه نواخته خواهد شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب با تاکید بر اینکه در تمام برنامه‌های هفته دفاع مقدس پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت خواهد شد، ادامه داد: مسوولان و روسای ادارات نسبت به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا شهرستان و تجلیل از خانواده های معظم شهدا اهتمام جدی و برنامه‌ریزی داشته باشند

امام جمعه شهرستان تکاب نیز در این جلسه گفت: در برنامه‌های گرامیداشت دوران دفاع مقدس ابعاد شخصیتی شهدا و ویژگی‌های برجسته اخلاقی این عزیزان به آحاد جامعه از جمله نسل جوان تشریح و تبیین شود.

حجت‌الاسلام علی رحیمی با بیان اینکه آسایش و امنیت موجود در کشور مرهون خون پاک شهیدان دوران دفاع مقدس است افزود: خدمت به مردم و تلاش برای ترویج مبانی اسلام و سیره نبوی تداوم راه شهدای والامقام به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: تشریح و معرفی آرمان‌ها و ارزش‌هایی که فرزندان ایران اسلامی را برای دفاع از کیان کشور و نظام راهی جبهه‌ها کرد باید در محور برنامه‌های هفته دفاع مقدس قرار گیرد.

امام جمعه تکاب اظهار داشت: مسوولان و مدیران شهرستان با وحدت و همدلی، برادری، دین‌مداری و مردم‌داری باید در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

سیدهادی طباطبایی سرپرست فرمانداری تکاب نیز بیان داشت با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیان کرد: دوران دفاع مقدس جایگاه بسیار والایی در فرهنگ و تاریخ ایران دارد از این رو در چهل سالگی این دوران پرافتخار باید جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان در دفاع از کیان انقلاب و نظام به نحو شایسته‌ای انجام شود.

سرپرست فرمانداری تکاب ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری دوران دفاع مقدس گنج بی‌پایانی است که همه ما باید هنر استخراج آن را پیدا کنیم و تاریخ کشور را بر اساس آن تفسیر نماییم.

طباطبایی با بیان اینکه برای حفظ آرمان‌های شهدا باید تمام روزهای سال با ارزش‌های دوران دفاع مقدس آمیخته شود اضافه کرد: دوران دفاع مقدس بخش مهمی از تاریخ و هویت ملت ایران است از این رو ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای گرامیداشت این دوران برنامه‌های خاص و ویژه ای را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنند.

دسته بندی: شهرستان, فرهنگی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد