شما اینجا هستید

    شهرستان » نشست مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی برای حل مشکلات مخابراتی و اینترنتی تکاب

جلسه شورای مدیران کل حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی روز دوشنبه با حضور سرپرست فرمانداری تکاب به منظور بررسی مشکلات مخابراتی و اینترنتی این شهرستان به مدت سه ساعت بصورت حضوری و ویدئو کنفرانسی برگزار شد. به گزارش خبرنگار شیز مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون مخابرات منطقه آذربایجان غربی در […]

جلسه شورای مدیران کل حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی روز دوشنبه با حضور سرپرست فرمانداری تکاب به منظور بررسی مشکلات مخابراتی و اینترنتی این شهرستان به مدت سه ساعت بصورت حضوری و ویدئو کنفرانسی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار شیز مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون مخابرات منطقه
آذربایجان غربی در این جلسه حضور داشتند و مدیران کل شرکت پست، تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مخابرات و پست بانک و مدیران کل اپراتورهای تلفن همراه با ارتباط ویدئو کنفرانسی در این جلسه شرکت کردند.

سرپرست فرمانداری تکاب در این جلسه با اشاره به مشکلات این شهرستان در بخش ارتباطات مخابراتی و اینترنتی گفت: قطعی های مکرر و چند ساعته فیبرنوری و اختلال در ارتباطات اینترنتی در طول هفته و مشکل ارتباطات مخابراتی در روستاها از مهمترین مشکلات تکاب است و حل آنها نیازمند نگاه ویژه مدیران استانی این حوزه است.

سید هادی طباطبایی با تاکید بر ضرورت توسعه زیرساخت های ارتباطی تکاب افزود: عدم برخورداری بسیاری از روستاهای تکاب از اینترنت پرسرعت در دوران شیوع کرونا و نیاز دانش آموزان به آموزش های مجازی در بستر اینترنت از دغذعه های ساکنان روستاها به شمار می رود و امیدواریم ادارات کل حوزه ارتباطات استان نسبت به حل این مشکل اقدام اساسی انجام دهند.

سرپرست فرمانداری تکاب ادامه داد: با تمهیداتی که اتخاذ شده برقراری اینترنت پرسرعت در روستای گردشگری نصرت آباد و مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان از امروز انجام شده و مشکل ارتباط تلفنی و اینترنتی روستای بابانظر نیز تا یک هفته آینده حل خواهد شد.

سید هادی طباطبایی اظهارداشت: اجرای طرح برقراری ارتباط اینترنتی در ۳۶ روستای تکاب از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ شده و اعتبارات آن نیز در مرحله تامین است که جزو برنامه های اصلی در بخش توسعه زیرساخت های ارتباطی شهرستان به شمار می رود.

همچنین موضوع حل مشکلات زیرساختی مربوط به ثبت نام اینترنتی تامین سوخت روستاها و صدورکالابرگ الکترونیکی و ثبت و دریافت کدپستی روستاییان با حضور سرپرست فرمانداری تکاب، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب و ارتباط ویدئو کنفرانسی مدیرعامل شرکت پست استان مورد بررسی قرار گرفت.

دسته بندی: شهرستان برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد