شما اینجا هستید

    یادداشت ها » نقدی بر دستاورد جلسات ستاد کرونای شهرستان تکاب

✍یاداشت‌شیز 🔊📌سعدیا گرچه سخندانی مصالح گویی به عمل کار براید به سخندانی نیست 🚫مسؤلین بزرگوار پاسخگو باشند که : دستاورد برگزاری ۲۸ جلسه ستاد کرونا در شهرستان چه بود است ؟ 💯ایا میدانستید در برگزاری این ۲۸ جلسه چه #نتایجی عاید شهرستان شده است ⁉️ 🔻افتتاح #بیمارستان ۱۴ ساله تکاب هنوز هم در هاله ای […]

✍یاداشت‌شیز

🔊📌سعدیا گرچه سخندانی مصالح گویی
به عمل کار براید به سخندانی نیست

🚫مسؤلین بزرگوار پاسخگو باشند که : دستاورد برگزاری ۲۸ جلسه ستاد کرونا در شهرستان چه بود است ؟

💯ایا میدانستید در برگزاری این ۲۸ جلسه چه #نتایجی عاید شهرستان شده است ⁉️

🔻افتتاح #بیمارستان ۱۴ ساله تکاب هنوز هم در هاله ای از ابهام است !
🔻کاهش بیماران کرونایی بر اساس کدام مصادیق روی داده !
🔻 تمهیدات لازم برای تهیه ماسک ارزان قیمت برای افراد جامعه و توزیع ماسک رایگان برای افراد نیازمند در کجای این شهرستان صورت گرفته ؟

🔻رسیدگی به معیشت و بهداشت خانواده های درگیر با ویروس کرونا تا کجا پیش رفته است ؟
🔻 رسیدگی به افرادی که مشاغلشان بخاطر این‌ویروس منحوس دچار مشکل گردید است در کجای دیوانتان گنجانده شده است!

📌⛔️مسئولین حاضر در ستاد کرونا بعد از ۲۸ جلسه بهتر است #گزارش_عملکردی ارائه نمایند تا اینکه نصایحی که همه اهل زمین به آن آگاهند.

💠مسئولین بزرگواری که از کاهش استفاده از ماسک گلایه مندید ، آیا شما پاسخی برای تفاوت فاحش قیمت ماسک در تکاب و شهرهای همجوار دارید ایا میدانید در سامانه معرفی شده از سوی دولت نام تکاب وجود ندارد؟

🚫و اما سخنی با مسئولین ادارات آیا تصمیم منطقی و اساسی ادارت شهرستان همین راهکار انسداد ورودی اداره و گذاشتن یک میز برای عدم ورود ارباب رجوع به اداره میباشد ؟ ایا راه کارمنطقی دیگری در راستای احترام و تکریم ارباب رجوع و راه انداختن کار آنان به نظر مبارکتان خطور نمی کند؟

♻️خوشبختانه همه شور و شعور حسینی را در این شهر مشاهده گر بودیم آیا اقدامات غیر منطقی که باعث ایجاد تجمع میشود که نمونه ثبت نام در سامانه سهام عدالت که هنوز هم قابل مشاهده است را دید‌ه‌اید چه تمهیداتی برای کاهش آسیب‌ها صورت گرفته است

📌با آغاز مدارس که خود شائبه های بسیاری دارد ، چه تمهیداتی برای استفاده از ماسک برای کودکان محروم شهر اندیشه شده است؟

💢مسئولین شهرمن لطفا ساعتی را با ما همراه شوید تا که از مناطق محروم شهر بازدید داشته باشیم تا درک کنیم که فردی که برای تأمین نان شبش محتاج است ، چگونه میتواند بار اضافه‌ی هزینه های ماسک و مواد ضدعفونی کننده را پرداخت کند.

مسئولین که در جلسات حضور دارید یادتان باشد تن این شهر زخمی کمبودها (آزمایشگاه رادیولوژی و هزاران کمبود در زمینه های پزشکی و بهداشتی)
و خسته‌ای جاده‌هاست

دسته بندی: یادداشت ها برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد