شما اینجا هستید

    اجتماعی » جلسه شورای آموزش و پرورش تکاب

جلسه شورای آموزش و پرورش تکاب روز به ریاست فرماندار و باحضور جمعی از روسای ادارات برگزارشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی شیز خبر، جلسه شورای آموزش و پرورش تکاب به ریاست فرماندار و باحضور جمعی از روسای ادارات برگزارشد.

فرماندار تکاب در این جلسه بر تعامل و همکاری همه دستگاه ها با اداره آموزش و پرورش جهت پیشبرد و ارتقا خدمات و امکانات این نهاد و توسعه مدارس تاکید کرد.

اسماعیل حیدری آزاد گفت: آموزش و پرورش از هم اکنون برای آغاز سال تحصیلی جدید مدارس و بهتر شدن وضعیت فعالیت های آموزشی برنامه ریزی نماید و در این راستا ادارات نیز در کنار آموزش و پرورش باشند.

وی افزود: شاخصه‌های اندازه‌گیری در آموزش‌و‌پرورش نباید طوری باشد که دانش‌آموزان احساس خستگی و تمایل به فرار از علم‌آموزی پیدا کنند.

مدیر آموزش و پرورش و شهردار تکاب نیز در این جلسه درخصوص برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان، برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳، نیازهای آموزشی مدارس برای سال تحصیلی جدید و اقدامات عمرانی و زیربنایی انجام شده برای بهبود وضعیت مدارس گزارشی ارائه کردند.

گفتنی است به همت دولت شهید رئیسی در شهرستان تکاب مدرسه کانکسی یا به قولی بدون سقف نداریم و دولت در کنار خیرین مدرسه ساز اقدامات مناسبی در شهرستان تکاب انجام داده‌اند.

انتهای خبر/

دسته بندی: اجتماعی, تیتریک, شهرستان, ویژه خبری, پیشخوان, گزارش برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد