شما اینجا هستید

    اجتماعی » ۱۲فروردین روز همدلی ملت با نظام جمهوری اسلامی ایران

روز جمهوری اسلامی در این روز نتایج همه‌پرسی رسمی که در روز دهم و یازدهم فروردین ماه سال ۱۳۵۸ هجری شمسی برگزار شد، اعلام گردید و ملت مسلمان ایران با اکثریت قریب به اتفاق یعنی ۹۸/۲ درصد به نظام جمهوری اسلامی، رای مثبت دادند و این روز در تاریخ ملت مسلمان ایران “روز جمهوری اسلامی” […]

روز جمهوری اسلامی

در این روز نتایج همه‌پرسی رسمی که در روز دهم و یازدهم فروردین ماه سال ۱۳۵۸ هجری شمسی برگزار شد، اعلام گردید و ملت مسلمان ایران با اکثریت قریب به اتفاق یعنی ۹۸/۲ درصد به نظام جمهوری اسلامی، رای مثبت دادند و این روز در تاریخ ملت مسلمان ایران “روز جمهوری اسلامی” نامیده شد.

ملت غیور ایران در سال۱۳۵۸ با حضور در همه پرسی به استمرار حکومت تازه تاسیس مستضعفان رای مثبت داده و با رای خود با خون شهدای انقلاب عهدی دوباره  بستند.

 

مردم ایران زمین امروزه هم علاوه بر تحمل مشکلات اقتصادی و معیشتی به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتقاد اساسی دارند و با حضور در انتخابات ۴۰روز قبل یعنی۲اسفند۱۴۰۲ مهر تاییدی دوباره به پایداری نظام جمهوری اسلامی دادند.

مردم با داشتن اعتقاد به این نظام خواستار برخورد با عاملان داخلی مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند و می خواهند که دولتمردان با کارهای شایسته و طرح های اقتصادی مقاوم و چاره ساز مشکلات اقتصادی را حل کنند.

مردم شهرستان تکاب نیز با حضور خود در انتخابات اسفند۱۴۰۲ بار دیگر توطعه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را خنثی کردند و علاقه خود به نظام جمهوری اسلامی نشان داده اما خواهان تلاش بیشتر و مضاعف مسئولان برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی،معیشتی کشوری و علی الخصوص شهرستانی هستند ،شهرستانی که حداقل درمنطقه خاورمیانه با داشتن معادنش به لحاظ اقتصادی پشتیبان نظام و کشور ایران است.

مردم ایران اسلامی  با سرمشق قرار دادن سیره اهل بیت در کنار دستورات خداوند و قرآن کریم عمل به وظیفه ملی ، شرعی و ذاتی خود کرده و نظامی را برگزیدند که تا بدین لحظه در سابقه سیاسی کره خاکی نظیر ندارد .

اتحاد و همبستگی موجود در بین مردم ایران زمین باعث شده تا هر کشوری جرعت برخورد رودررو با این ملت سربلند و سرافراز نداشته باشد ، ملتی که چه در تاسیس انقلاب و چه در دفاع مقدس همواره پشتیبان این نظام بوده است.

انتهای خبر/

دسته بندی: اجتماعی, اقتصادی, ایران, بین الملل, تیتریک, دسته‌بندی نشده, سبک زندگی, سیاسی, سیاسی, شهرستان, فرهنگی, فرهنگی, ویژه خبری, پیشخوان برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد