شما اینجا هستید

    ویژه های خبری » دومین جشنواره مالک اشتر ناحیه ای ، در ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب برگزار شد.

 دومین جشنواره مالک اشتر ناحیه ای ، در ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب برگزار شد. با حضور سرهنگ تقی نجمی ، معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای استان و امام جمعه، سرپرست فرمانداری تکاب ، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از روسای ادارات و بسیجیان و سپاهیان تکاب دومین جشنواره ناحیه ای مالک اشتر برگزار […]

 دومین جشنواره مالک اشتر ناحیه ای ، در ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب برگزار شد.
با حضور سرهنگ تقی نجمی ، معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای استان و امام جمعه، سرپرست فرمانداری تکاب ، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از روسای ادارات و بسیجیان و سپاهیان تکاب دومین جشنواره ناحیه ای مالک اشتر برگزار شد.
سرهنگ عباسفام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این جشنواره ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مالک اشتر انقلاب ، سردار سلیمانی گفت : بصیرت انقلابی و تلاش وافر بسیجیان و سپاهیان ناحیه منجر به این شد تا ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب رتبه نخست استانی را در سال ۹۸ کسب نماید.
سرهنگ تقی نجمی معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای استان نیز در این جشنواره گفت : تا زمانی که نظام مقدس جمهوری اسلامی هست و تفکرات قلدر مآبانه آمریکا برجهان سیطره پیدا کرده دشمنی ما با آمریکا ادامه خواهد داشت ، چرا که باطن این شیطان خبیث بر کینه و عناد استوار است.
سرهنگ نجمی گفت : یکی از ویژگیهای حضرت مالک اشتر بصیرت بود و الحمد الله نقطه اتکاء نیروهای بسیجی و سپاهی در این نظام مبتنی بر بصیرت انقلابی است و مسیر روبه ترقی بسیج هم درسایه استناد به همین بصیرت و آگاهی است.
نجمی افزود : مادامی که بصیرت داشته باشیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم آسیبی این نظام بحق را تهدید نخواهد کرد.ایشان برگزاری جشنواره مالک اشتر را گامی برای تکریم نیروی انسانی و رده های موفق در بدنه بسیج و سپاه برشمردند و افزودند : در این مراسم از فرماندهان و رده های برتر و موفق سپاه که حائز رتبه های برتر استانی هستند تجلیل می شود.

حسن اختتام جشنواره دیدار و سرکشی از دو خانواده شهید و اهداء لوح سپاس به خانواده شهیدان والامقام : قربانعلی صدیقی و اسداله یگانه بود.
دسته بندی: ویژه های خبری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد