شما اینجا هستید

    اجتماعی » آغاز عملیات نهضت جهادی فیبر نوری در تکاب

فرماندار تکاب از آغاز عملیات نهضت جهادی فیبر نوری در تکاب خبر داد.

آغاز عملیات نهضت جهادی فیبر نوری در تکاب

فرماندار تکاب در گفتگو با خبرنگار شیز در مراسم کلنگ‌زنی این طرح مخابراتی و ارتباطی در روستای بادمحمود اظهار کرد: با اجرا و توسعه طرح فیبر نوری بستر و زیر ساخت های لازم برای واگذاری خطوط اینترنتی پرسرعت و باکیفیت به ۱۳هزار مشترک خانگی و کسب و کار در مناطق مختلف شهر تکاب فراهم می شود.

حیدری آزاد افزود: با اجرای طرح فیبر نوری در شهرستان تکاب برای بیش از ۹۳ درصد از مشترکان فعال مخابراتی پوشش شبکه پرسرعت و با کیفیت پایدار برقرار می شود.

وی با تاکید بر اینکه احداث خط دوم فیبر نوری پشتیبان برای ارتقای پایداری شبکه ارتباطات شهرستان تکاب بسیار مهم و ضروری است بیان کرد:همزمان با آغاز اجرای طرح نجما طرح احداث خط دوم فیبر نوری بین شهری به طول۱۳۰کیلومتر از مسیر سدشهیدکاظمی بوکان در دستور کار قرار گرفت که عملیات اجرایی آن نیز اوایل سال۱۴۰۳ شروع خواهد شد.

فرماندار تکاب اظهار کرد:با توجه به اهمیت خط دوم فیبر نوری بین شهری و طرح نهضت جهادی فیبر نوری،قسمت‌هایی از این  دو طرح مهم راهبردی شهرستان تکاب در حوزه ارتباطات به صورت مشترک و همزمان از مسیر روستای بادمحمود اجرا می‌شود.

حیدری آزاد ادامه داد: طرح واگذاری ۱۳هزار مشترک نهضت جهادی فیبر نوری از روستای باد محمود شروع شده و به مرور سایر نقاط شهری از جمله کوی پاسداران،بلوار ولایت،بلوار شهید نسرین پور، بلوار چملی و خیابان فارابی را نیز تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: ۱۰۰کیلومتر از خط دوم فیبرنوری بین شهری با استفاده از اعتبارات دولتی و ۳۰ کیلومتر آن توسط شرکت مخابرات احداث خواهد شد و پس از اجرا و تکمیل این طرح جهت واگذاری دیتاو اینترنت پر سرعت در هر منطقه فراخوان و اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد پذیرفت.

 

انتهای خبر/

دسته بندی: اجتماعی, تیتریک, شهرستان, عکس, ویژه خبری, پیشخوان, گزارش برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد