شما اینجا هستید

    اخبار کوتاه » آن چیزی که بسیج ۲۰ میلیونی درست می‌کند، سرمایۀ اجتماعی سپاه است

به گزارش خبرنگار شیز، فرماندار تکاب در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه گفت: آن چیزی که بسیج ۲۰ میلیونی درست می‌کند، سرمایۀ اجتماعی سپاه است. وی گفت:سرمایۀ اجتماعی یعنی اعتماد و علاقه مردم به این نیروی مسلح مقتدر و همان که امام(ره) بر آن تأکید کرد که نیروهای مسلح باید از بازی‌های سیاسی به […]

به گزارش خبرنگار شیز، فرماندار تکاب در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه گفت: آن چیزی که بسیج ۲۰ میلیونی درست می‌کند، سرمایۀ اجتماعی سپاه است.

وی گفت:سرمایۀ اجتماعی یعنی اعتماد و علاقه مردم به این نیروی مسلح مقتدر و همان که امام(ره) بر آن تأکید کرد که نیروهای مسلح باید از بازی‌های سیاسی به دور باشند. بنابر فرمایشات حضرت آیت الله خامنه ای، مقام معظم رهبری، سپاه برتر و بالاتر از جریانات سیاسی است، نه در کنار و داخل جریانات سیاسی.

حیدری آزاد گفت: جایگاه سپاه جایگاه کل ملت است. تمام مردم سپاه را باید دژ، حصن و پناه خود بیابند. این جناح و آن جناح و این گروه و آن گروه و این تشکل و آن تشکل ندارد.

وی در پایان گفت: سپاه باید دژ مستحکم و پناه همۀ مردم اعم از مسلمان، غیرمسلمان، شیعه، سنی، زن، مرد، روستایی، شهری و تمام مردم ایران باشد. وقتی مردم سپاه پاسداران را می‌بینند یا پاسداری را در گوشه‌ای می‌بینند، باید احساس امنیت و آرامش کنند و او را دژ مستحکم و مدافع حقوق خود بیابند.

حصون الرعیه؛ یعنی تمام شهروندان، بقاء و استمرار حقوق شهروندی و حقوق مسلم جامعۀ اسلامی خود را در کنار حضور سپاه اسلام، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به ویژه سپاه ببینند.

 

انتهای پیام/

دسته بندی: اخبار کوتاه, ایران, سیاسی, پیشخوان برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد