شما اینجا هستید

    عکس » بسته بندی و توزیع ۱۲ هزار عدد ماسک به نیت ۱۲ هزار شهید

بسته بندی و توزیع ۱۲ هزار عدد ماسک به نیت ۱۲ هزار شهید استان و هزار ژل ضدعفونی و طی آیینی۱۴ دار قالی آماده با مصالح بافت در بین زنان بی سرپرست و بدسرپرست تحویل داد شد. در آستانه هفته بسیج و در قالب گروههای جهادی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تعداد ۱۲ هزار ماسک […]

بسته بندی و توزیع ۱۲ هزار عدد ماسک به نیت ۱۲ هزار شهید استان و هزار ژل ضدعفونی و طی آیینی۱۴ دار قالی آماده با مصالح بافت در بین زنان بی سرپرست و بدسرپرست تحویل داد شد.

در آستانه هفته بسیج و در قالب
گروههای جهادی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تعداد ۱۲ هزار ماسک و هزار ژل ضد عفونی کننده به همراه ۱۴ دار قالی آماده با مصالح به نیت ۱۴ معصوم (ع) در بین نیازمندان طی آیینی تحویل داد شد.

سرهنگ عباسفام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب گفت : بمناسبت هفته بسیج ۱۲ هزار ماسک و هزار ژل ضد عفونی در بین نیازمندان توزیع شد.

عباسفام افزود در راستای دستگیری از زنان بی سرپرست و بد سرپرست تعداد ۱۴ دار قالی به نیت ۱۴ معصوم (ع) با مصالح مورد نیاز جهت بافت و هزینه به معیشت بانوان بی سرپرست و بد سرپرست ، در آستانه هفته بسیج و در آئینی تحویل این بانوان شد .

عباسفام گفت : برای هر دار قالی با مصالح کامل مبلغ ۴۰ میلیون ریال هزینه شده که مجموعاً مبلغ : ۵۶۰ میلیون ریال برای این امر خداپسندانه هزینه شده است.

 

دسته بندی: عکس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد