شما اینجا هستید

    اجتماعی » ۷۱ طرح توسعه ای در تکاب افتتاح یا کلنگ زنی می شود

فرماندار تکاب گفت: ۷۱ طرح مختلف توسعه ای در بخش های عمرانی، اقتصادی، کشاورزی، آموزشی و بهداشتی با پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه و اعتبار، همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

فرماندار تکاب گفت: ۷۱ طرح مختلف توسعه ای در بخش های عمرانی، اقتصادی، کشاورزی، آموزشی و بهداشتی با پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه و اعتبار، همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

به گزارش شیز به نقل از روابط عمومی فرمانداری تکاب، اسماعیل حیدری آزاد با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه این طرح ها شامل ۶۸ پروژه قابل افتتاح و ۳ طرح آماده کلنگ زنی است، گفت: هشت طرح گازرسانی به شهر تخت سلیمان و روستاهای احمدآباد سفلی، احمدآباد علیا، بابانظر، آغبلاغ علیا، قراولخانه، گوله گوله و بلوز در ایام الله دهه فجر امسال به بهره برداری خواهدرسید که برای اجرا و تکمیل آنها ۵۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهارکرد: بهره برداری از پنج طرح راهسازی و آسفالت شامل آسفالت محورهای تکاب – شاهیندژ، آسفالت محور دو راهی ایرانخواه، آسفالت محور روستایی کرفتو و احداث تاسیسات روشنایی نقطه ای در نقاط حادثه خیز جاده های تکاب، هفت طرح توسعه کشاورزی و آبیاری تحت فشار و ۶ طرح مخابراتی از پروژه های مهم قابل افتتاح این شهرستان در این ایام است.

فرماندار تکاب بیان کرد: همچنین در راستای محرومیت زدایی از منطقه ۲ طرح آبرسانی به روستاهای عربشاه گروس و آرپاچایی اوریات نیز در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

حیدری آزاد با اشاره به افتتاح مدرسه ۳ کلاسه در روستای سختگذر و دورافتاده آقدره علیا ادامه داد: ۳ طرح عمران شهری شامل آسفالت خیابان ۱۲ متری فشارقوی، احداث پل شریف آباد و طرح های بازگشایی، تعریض و آسفالت سه راهی قره ناو، خیابان معلم و خیابان کشاورز نیز افتتاح خواهدشد.

وی اضافه کرد: در اجرای برنامه های توسعه روستاها ۱۳ طرح عمرانی و زیربنایی در روستاهای بخش مرکزی و ۱۷ طرح عمرانی در روستاهای بخش تخت سلیمان در پنج ماه گذشته اجرا شده که همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

فرماندار تکاب تصریح کرد: ۲ طرح صنعتی و اقتصادی شامل واحد تولید بتن سیال در ابتدای محور شاهیندژ و مجتمع تجاری چند منظوره غله در محور ایرانخواه با حجم سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال افتتاح خواهدشد که با بهره برداری از آنها برای ۸۰ نفر به صورت مستقیم شغل پایدار ایجاد می شود.

حیدری آزاد گفت: به مناسبت دهه فجر همچنین طرح بهسازی و نوسازی ۵۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها تکاب افتتاح و ۲۶ واحد مسکونی کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز به مددجویان این نهاد در مناطق روستایی واگذار می شود.

وی در خصوص آغاز اجرای طرح های توسعه ای جدید در تکاب افزود: پس از پیگیری های مستمر، یک طرح مهم در بخش سلامت تکاب به مرحله تحقق رسیده و در روزهای آینده به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، ساختمان بخش شیمی درمانی، مرکز همودیالیز، درمانگاه تخصصی و توسعه مرکز اورژانس در بیمارستان مهر امام علی(ع) با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی می شود که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و مجتمع طلا زرشوران احداث و راه اندازی خواهدشد.

فرماندار تکاب خاطرنشان ساخت: طرح محرومیت زدایی آب رسانی به روستاهای فیض آباد و قراقیه در بخش مرکزی و طرح زیربنایی آسفالت معابر روستای شیرمرد در بخش تخت سلیمان هم در ایام الله دهه فجر کلنگ زنی خواهدشد.

 

انتهای پیام/

دسته بندی: اجتماعی, ایران, پیشخوان برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد